Οι Millenials είναι η γενιά που επενδύει περισσότερα χρήματα στο κρασί

Σύμφωνα με νέα έρευνα από το Wine Access οι σημαντικότερες γενιές σχετικά με την κατανάλωση ποιοτικού κρασιού είναι η “Generation X”, η “Baby Boomers” και η “Millennials”.

Όμως, το 65% των Millennials παρουσιάζει μεγαλύτερο ενδιαφέρον και όρεξη για ανακαλύψεις νέων κρασιών και σπάνιων ποικιλιών, εσοδειών και εμπειριών, ενώ το 75% δηλώνει πως θα ήθελε να ξοδεύει περισσότερα χρήματα σε κρασί.

Οι Generation X θεωρούνται εκείνοι που γεννήθηκαν μεταξύ 1960s και αρχές των 1980s και ξοδεύουν $5,717 το χρόνο σε ποιοτικό κρασί. Οι Baby Boomers (γεννημένοι μέσα δεκαετίας του 1940 με 1960) ξοδεύουν $4,900 το χρόνο, ενώ οι Millennials είναι γεννημένοι από μέσα 1980 έως τέλη της δεκαετίας του 1990 ξοδεύουν $4,163 το χρόνο.

Δείτε επίσης:

3η ταινία “Somm” με σπουδαίες προσωπικότητες του οινικού κλάδου

Ανακοινώθηκε 3η ταινία “Somm” και θα να βγει στους κινηματογράφους κάποια στιγμή μετά το κ…