Οι καταναλωτές θέλουν τα brands να βελτιώσουν τον κόσμο

1
photo-alcohol
✒ Επιμέλεια κειμένου: Τζέλα Βέκιου

Σύμφωνα με έρευνα του οργανισμού Protein οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται ότι έχουν την δύναμη να υποκινήσουν την αλλαγή και απαιτούν το ίδιο από τα brands που αγοράζουν. Πιο συγκεκριμένα το 77% των ερωτηθέντων απάντησε ότι οι μεγάλες μάρκες προϊόντων έχουν την ηθική υποχρέωση να βελτιώσουν τον κόσμο, ξεφεύγοντας από τον κανόνα είτε πρόκειται για απροσδόκητες συνεργασίες ή καινοτόμες εκστρατείες είτε για εκφράζοντας γενναία μια άποψη ακόμα και για κοινωνικά, οικονομικά ή πολιτικά θέματα. Αξιοποιώντας πλήρως τις δυνατότητες των social media τα brands είναι σε θέση να συμμετάσχουν στη μεγαλύτερη ανταλλαγή ιδεών και εμπειριών στην ανθρώπινη ιστορία. Στην ίδια έρευνα το 81% των ερωτηθέντων αισθάνονται ότι τα επίπεδα της ενσωμάτωσης των γυναικών και των μειονοτήτων στη δυτική κουλτούρα είναι απαράδεκτη.

#Dnews